lördag 28 juli 2012

Och sol blev det!

Tänk att få vakna till det här istället för bara 5 plusgrader


vattenträning med Brolle, lite läskigt först men ta mig tusan om han inte följde med mig ut i vattnet sen. Men bara upp till magen, nog får vara nog.
känns som sommar när man har fin sanstrandssand på benen, och i skorna när man går därifrån
sola, det är ju inte det jag är bäst på precis efter 5 minuter är jag uttråkad.
börjar anta en lätt röd ton, medans mannen är brun som en pepparkaka. Orättvist är vad det är.
Campingen erbjuder frukostbuffe, små lätta varma rätter, mackor, och massor med goda glasscoups och de har dessa gigantiska chökladbollar, tog flera dar att äta upp för mig, mannen slukade sin
nästan precis anlända, har hunnit käka en lunch bestående av kalla köttbullar (mammas, vi fick med oss från småland), rökt skinka och potatischips. sedan fika på det med morotskaka. Kurar lite halvt i skuggan då vi inte är vana vid sol och värme.



Skickat från min HTC

Inga kommentarer: