fredag 15 februari 2013

Härlig Alla hjärtans dag igår.

 
Jobbade hela dagen och när jag kom hem efter klockan sju satt både gubben och minsta dottern vid köksbordet så jag ställde mig vid fläkten och rökte och pladdrade på så mannen suckade och sa att kan du släcka den där så vi får gå in i vardagsrummet och äta! Det är ju inget roligt när du inte blir sur för att du måste laga mat fast du kom hem sist! Han hade köpt plankstek och god kaka till kaffet men söta hjärtan på.
Vilken lycka, kände mig som en riktig lyxhustru fast pinsamt då jag bara köpt hem en ask chokladhjärtan.
Till saken hör att vi aldrig firar sånt här annars, det är inte såna vi är. Vi försöker visa hur mycket vi tycker om varandra varje dag istället.



Sen när jag var ute med hunden hämtade jag posten och ta mig tusan om inte min HellBunnyklänning  redan hade kommit.
Svinkall att prova men vad gör man inte för konsten!
Jag var ju lite skraj att den skulle vara för liten men den var tvärtom för stor så jag ska be en kompis till mig att sy in den.
Tänk att ett litet bo po pi do var tvunget att komma över läpparna när jag stod där och skruvade på mig och provade!

Inga kommentarer: