torsdag 23 maj 2013

Lyxhustru för en dag!

Sovmorgon sen in och pussade på mannen och lämnade hunden på hans jobb. Efter det in på stan och ner på Skönhetsgränd och fick mina naglar fixade. De har tagit mycket stryk nu under flera månaders hård smärtstillandemedicinering (vägra särskrivning) och snabb viktnedgång. De, håret och huden är katastrof just nu.

Gellack som ska tåla tuff hantering och röda tjusiga med lite glitter.


 Sen mötte jag upp Sandra och vi gick och shoppade en fin vit blus till mig ifrån Cream, för fyra månader sen hade jag aldrig kommit i den och heller aldrig valt en vit. Snyggt bälte ifrån NoaNoa slank med också.



Lunch, sen sådan blev en delikatesstallrik på Grändens Delikatess som var underbart god och smaskig glass till kaffet efter det.







Sen handlades det lite billiga men ack så snygga pärlor på Glitter och en god mörk rom på bolaget.


En morsdagspresent till mamma/ mormor som vi postade fixade vi också.
Att jag sen fick trängas på Ica maxi och handla inför helgen gjorde inte så mycket.
Har känt mig lyxig och haft en skön dag.

Inga kommentarer: