lördag 1 mars 2014

Februaris Glossybox

Lika spännande varje månad!
Denna gång fick jag:

Konjaksvamp från Karmameju, en rengöringsvamp jag faktiskt fick i förra månadens låda också men jag gillar den så det var bara bra att jag nu har en till.

Underögonenplåster för att få bort påsar.
Ngn med humor har döpt den till Puffy the eyebagslayer. Den är från Anatomicals.

Nagellack från Hot Make-Up, färgen Passion lite orangeaktig som jag först suckade över men provade på en nagel och färgen var riktigt snygg. Det här är ju lite grejen med Glossybox, man provar make up och färger som man själv aldrig skulle köpt annars och alltså gått miste om.

Sparkling bodyshimmer från Nougat London. Återfuktande bodygel.

Skulle fått en ögonskugga från Bidyshop men den var inte med i min box, istället fick jag något som faktiskt passade mig bättre- en concealerpenna från Emite. Har provat och den var suverän.

Sen fick man även med en ask Läkerol med nya smaken jordgubb/citrongräs.

Är mycket nöjd men lite förvånad ändå då jag blev lite lurad av boxens utseende och trodde vi skulle få läppstift och andra läppprodukter denna månad.

Inga kommentarer: