söndag 27 februari 2011

Sista helgen i februari= skoterhelg!!

Äntligen!!
Lite skönt väder och ta mig tusan om jag inte lyckades va ledig då.
Förra året var jag inte ute med skoter en enda dag, i år om det inte blir fler har jag iaf slagit det med en skön skoterlördag.
Vi pratade ihop oss med familjen Jonsson som vi mötte ens med vägen, sen blev det tur över sjöar och genom skog.

Dexter har packat ner sig, undrar vart jag ska sitta?

Matilda hittade en stackars frusen larv ute i snön.

Vår chaufför Peo

utkiken!!

Matilda på vildkatten

Tomas & Joel

Marlene & Simon

coola favoritpojkar

Peo & Matilda

Hungriga!!!

Simon kunde inte vänta alls.

resultatet av att ha för bråttom, men gott lika förbaskat!!

Någon nämner inga namn, tog fel kängor på sig och efter att ha sjunkit ner i midjehög snö så smälter allt och rinner ner i kängorna.

Så barfota blev jag omstoppad och inbäddad av Peo

Fast det inte var någon vidare sol så grävdes det solgropar.

1 kommentar:

Anonym sa...

Blir inte så lite avundsjuk, måste komma och hälsa på ser jag.