tisdag 5 april 2011

Fina påskägg

Ligger nu hemma med förkylning och feber, känns som om det räcker nu....
ja det räckte för länge sen isåna fall....

Ligger i sängen med lilla datorn på magen och surfar runt när jag orkar och hittade dessa underbart fina påskägg
Även dessa ljus gör ju mig alldeles lycklig....

Du hittar dem här :  Handgjorda kort i shabby chic stil, lantligt, romantiskt från Softgrey
Nej nu ska jag tillbe mina gudar alvedon, bricanyl samt nässpray och  inte att förglömma sömn !!!

2 kommentarer:

softgrey sa...

Tack för gulligt meddelande i min gästbok! Undrade lite över vem Dexter från ditt alias kunde vara. Vilka ögon!

Kul att vi delar passionen för hönor! Jag har fyra dvärghöns - silkeshöns och två tuppar som delar på arbetsuppgifterna utan för mycket kiv. Så de flesta påskäggen kommer från eget hönshus.

Krya på dig!

/Anette

Mia sa...

Tack ska du ha! Jodu, Dexter hela dagen.. bara en massa kärlek i päls! Höns är ju så mkt roligare än jag någonsin kunnat ana, skrattar varje dag åt något tok de hittar på!!