tisdag 12 april 2011

Öronljus

Bjuder inte på en bild på mig själv utan en ifrån broschyren. Har svårt att höra vad kunderna säger ibland och ständig huvudvärk och nu även ont i bihålorna. När nu även gubben har så jobbigt med främst sitt ena öra, han har ju ständig tinnitus men nu har förkylningen satt sig i örat så han har ett helvete. Pernilla på jobbet har tidigare pratat om detta med öronljus och jag hade aldrig hört talas om det, men idag så var det jag som knallade in på hälsokosten och frågade efter dem. Inte utan att man fnissar lite inombords att det här är deras vardag, folk som vill köpa öronljus. Bara ordet öronljus är ju fnissigt bara det. Började på Peo hade tänkt lägga mig brevid och göra det samtidigt men vågade inte när jag såg hur pass det brann. Min tur ligga på sidan vrida in ljuset och Peo tänder på, det sprakar och knastrar och är väldigt skönt och avslappnande,man glömmer att det brinner, jag bara blundade och slappnade av. Efteråt var det skönt varmt i örat vet inte om hörseln är bättre. Det får komma upp till bevis i morgon på jobbet. Det enda jobbiga jag kan komma på var att det var jobbigt för händerna när man har ont i lederna att hålla i detta lilla rör. Nu e jag skönt trött och ska bara gå en sväng med Dex och sen hoppa i lopplådan.
Skickat från en Sony Ericsson mobiltelefon

Inga kommentarer: