onsdag 5 oktober 2011

Stockholm i mitt hjärta!!

Tillbaka i stan och helt omöjligt att få tag i ett hotellrum, sökte på nätet ringde bokningscentraler och överallt samma svar - tyvärr Stockholm är fullbokat ikväll.
Vi körde en rövare och klev in på Hotell Terminus mitt emot centralen och frågade om de hade några rum,
nej, fullt där också men precis när vi ska gå så säger en tjej i receptionen som suttit i telefonen innan att hon precis fick ett återbud och att det fanns ett rum.... sen var de lite söta och uppgraderade oss till dubbelrum deluxe fast vi bara betalade för dubbelrum för de tyckte det var så kul att mor och dotter var ute och reste..






På kvällen käkade vi middag med min goa brorsdotter Linda, tyvärr tog jag inget kort utan tar detta som jag tog i somras nere i Falkenberg istället. Här är Linda med sin fina fästman Simon som spelade fotboll ikväll.

Inga kommentarer: