söndag 16 december 2012

En lördagkväll hos oss.........

Äntligen är väggarna i hallen färdigmålade. Höll på till in på natten igår, uppe i trappan kan man verkligen se hur långt jag nådde men det får långa mannen fixa när han blir frisk igen. Nere i hallen är det iaf fint.
Idag ska jag måla dörrarna och sen kommer nya runda dörrhandtagen på istället för de gamla handtagen.
De "nya" är egentligen gamla och köpta på Tradera, all "ny" inredning till hallen har jag köpt begagnad bara för att jag kan! I detta slit och slängsamhälle kan man verkligen köpa fina saker billigt.
Vad jag köpt är hatthylla, skolådor, vägglampor, väggstol och allt för en spottstyver. Foto kommer när det är klart nu ska jag på dörrarna igen. Har skruvat bort allt och slipat så nu är det bara att köra.
Sen lägger vi in ny matta nere i hallen i veckan, i trappan blir det nog efter jul. Ha en trevlig tredje advent!

Inga kommentarer: