onsdag 12 februari 2014

Åter med i spelet!







Tillbaka på jobbet och glada trevliga jobbkompisar.
Risken att jag pratar ihjäl dem efter en vecka ensam hemma på dagarna är mycket stor.
Saker man gör när man är ensam har värk och är arg, sur, ledsen på sig själv och livet:
Gör återigen en 5-åringsklipp fast mannen gömt alla saxar i badrummet (för mig) och vips har man hellugg, fast man inte passar i det!
Äter massor med godis som tröst, funkade för den Karlsson som bodde på taket men han har ju en freakin propeller på ryggen.
Belamrar diskbänken med disk som efter värsta festen för jag tar mig inte ner i diskmaskinen och jag har egentligen inte ätit ett dugg vettigt.
Vikt pappersflygplan som alla crashed and burned, bra att tända med i pannan iaf.
Försökt att gjort snygga collage av inredningsidéer till bussen, vilket bara resulterade i sönderklippta tidningar och pappersskräp i hela sängen.
Och slukat en säsong av Supernatural.
Kärlek är när jag mer eller mindre tvingar mannen att se avsnitt 6:14 då Dean & Sam handlar i en alternativ värld och deras alter egon är deras verkliga skådespelarjag. Jag fnissar som en tonåring åt när de driver med sig själva och mannen bara ler...
åt mig, med mig!
He,s a keeper!


Skickat från min iPhone

Inga kommentarer: