söndag 22 maj 2016

Det här var starkt!!!
När jag gick på sorgeterapi i Östersund och hade mitt sista möte där innan flytten så blev jag ombedd att skriva ett brev till mig själv. Mitt framtida jag. Jag fick själv stoppa brevet i ett kuvert , klistra igen det och skriva en adress där jag var säker på att jag skulle få det. Jag skrev mor o fars adress och idag kom de förbi ned brevet. Nu ikväll orkade jag läsa det. Det var som sagt jäkligt starkt.... 😢☺
Jag är glad att jag gjorde det då hon bad mig om det för det kändes märkligt.
Två A4sidor och lite av kontentan var-  skratta igen
(det gör jag, dock inte lika innerligt )
-kicka ut Sandra så hon bildar egen familj
(kommer att ske när hon är där)
Både mitt november 2015jag och mitt maj2016jag älskar Peo lika löjligt mycket fortfarande ❤ men det gör inte fullt så hemskans ont längre.

Inga kommentarer: