lördag 4 juni 2016

Tiden går....

Jag börjar få ont i magen för det börjar närma sig årsdagen och många har ju i tröstande ordalag sagt att ge det ett år, det har ju inte gått ett år än, det blir lättare om ett år.....

Nej, jag är bättre på att försöka må bättre. Att verkligen vilja vara glad igen. Men det är lika overkligt och smärtsamt fortfarande. Jag väntar på mitt Dallasögonblick då jag ska stå i duschen och han ska komma in och allt har bara varit en mardröm.
Där är jag 10 månader senare.....

3 kommentarer:

Daniel sa...

Jag förstår din känsla över att man vill att det ska vara en Dallasmardröm, att bara vakna upp och inse att allt bara var en dröm, dessvärre är det nog inte så, men snart har det gått ett år och allt kommer bli lättare med tiden, du kan glädjas åt alla fina minnen, knasiga och roliga minnen och självklart en del dåliga åxå, jag tycker att minnen är ibland väldigt roliga att ta fram, foton och sånt åxå för den delen, av en ren slump så letade jag några delar på mekonomens hemsida, där hade han gjort en kommentar om att det var världens bästa butik och bästa verkstan, blev lite förvånad eftersom jag exakt då satt i tankarna om att kolla om du gjort nått nytt blogg inlägg, hoppade till lite när jag kollade på kommentaren han skrivit.

Här är det sommar nu, varit fint väder i en vecka eller två, lite molnigare idag dock, fortfarande inte röd gammal PV som swishar förbi i 100 knyck... tiden går fort ibland och sakta ibland, det är konstigt, helhetsperspektivet ger intryck av att senaste 20åren gått jävligt fort... man blir äldre.

Hoppas du har det bra och att vovven mår fint...

Mia sa...

Hej! Jo tack vi har det bra. Jag har fått ett nytt jobb som jag trivs väldigt bra med och vi har som landat i huset också. Det är härligt med riktig sommar, hade glömt hur det var. Saknar faktiskt pv.n ganska rejält. Ha det bra! Mia

Mia sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.