måndag 16 augusti 2010

Sommarens fynd

Tänkte dela med mig av sommarens små fynd,
har inte varit på en enda loppis eller auktion men hittat grejor ändå:

Ett äggskåp hade jag sökt efter så länge och hittade till slut i en webbutik som jag tyvärr inte kommer ihåg vilken längre,
nu dräller det av dem på nätet helt plötsligt.

Är man då lite hönstokig så går man inte bara förbi det här fina kakfatet.
Hittade det i en butik i Trondheim.

Hittade i en liten butik i Trondheim, köpte också två mallar i zink, en för bokstäver och en med siffror.
Detta ursöta lilla kakfat med topp med sin underbara " i min värld" lilla Hedemorahöna hittade jag på en webshop http://www.eikkala.com/

Ställ med glas av återvunnet glas, fina med luftbubblor i,
mysigt när man har barn på kalas, har även köpt ett flaskställ i zink, har bara inga passande flaskor till det ännu. Tanken är att varje barn ska få ett glas och en flaska som är märkt för bara det barnets namn med någon söt lapp med fint band.
Traderafynd.


Liten trådburk i zink, jätteonödig men ack,så söt.
Tradera

Inga kommentarer: