söndag 31 oktober 2010

Lördagskväll i pimp my ridetecken

Ja då har man hela gården full med bilar, tre PV,s , en Amazon + en i skogen, tre Range Rover, BMW,n till vardags, en Ford som ev. ska bli min vardagsbil, Mazdan som är jakt och skogsbilen och diverse annat skrot = alldeles för många.

Vi vet hur man roar sig en lördagskväll gubben och jag, satt vid varsin dator och surfade efter biltillbehör, flyttade efter en stund in i samma rum iaf, då det blev mycket ropande och trixande annars. Nu blev det mer greppande och skålande. Gillar min man jag.

Nu har vi  iaf köpt fyrpunktsbälten till min bil:
Då jag inte vill köra utan bälten, måste kolla upp vad bilbesiktningen säger om dem, men det måste ju va bättre än inga alls som jag ju faktiskt FÅR köra med iom årsmodellen.

Har också köpt ett stylingkit innehållande Ratthölster, växelspaksdamask, växelspaksknopp, pedalset och ventilhattar
De må va en Ratcar på utsidan men insidan kommer att bli snygg.
 Gubben har även skaffat mig bilmattor  då det inte fanns några innan.
Själv köpte han Engine Start Set till sin kärra, nya stolar samt ratt.


Nu är det bara mitt körkort som fattas .............. PINSAMT!!

Inga kommentarer: