måndag 18 oktober 2010

shopaholic !!!

Jag är den första att erkänna att det nog har gått överstyr, kan bara inte låta bli att köpa små söta roliga saker jag hittar, har aldrig haft ekonomin förut att kunna köpa det jag vill men nu känns det som om det får va bra, ska stoppa en råttfälla i plånboken.

På en timme idag,
från det jag slutat jobbet tills Sandra kom in till stan hann jag med att köpa:

                                  Denna underbart söta lilla prinsesstårta till skål !!
                                                                                             Denna lilla minitub med handkräm, underbar doft,färg och förpackning !!
Gick på förpackningen direkt, en liten hattask med en pin-uptjej på, att det sen dofta gott som bara den gör inte saken sämre.
 men vem f-n é Laila Bagge ?

Käkade hemmagjorda hamburgare med nerhackad bacon i smeten, cheddarost på och hemmagjorda såser, chili och vitlök... provade ett nytta hamburgerbröd "Taco" sådär tyckte killarna, jag orkade bara halva min första så det blev inget smakprov för mig.

Slutshoppat föresten, fasen jag ska ju med Sandra och handla frotté och dyl. till Dollarstore på torsdag, hur ska det gå ?? dubbelriggning med elchocker och råttfällor..
neeee... hopp i dusch och sen ner i lopplådan !!!

Inga kommentarer: