lördag 4 december 2010

Stockholmsweekend

Förra helgen åkte jag ner till Stockholm för att hälsa på Carro.
Carro och jag jobbade tillsammans på  Sånga Säby för typ hundra år sen, hon var 19 och jag 28.
Det är så roligt med dessa vänner som bara finns, som man kan ringa till efter såååå lång tid och det känns som igår när man pratar.

Fina Mauritz med roboten han fick av mig

Carro som skämde bort mig hela helgen.

Så här fint lyser Globen upp som en egen planet mitt i Johanneshov

Lyser rätt fint inne i Globen också.

Favoriter på hästshowen :


Internationell hoppning


FEI World Cup Driving - FYRSPANN

Bo Jenå - Lingh  i A la Celle
Vilken häst!!
Reining clinic med Anky van Grunsven
dressyrryttarinnan som sadlat om ;) så himla rolig... och duktig!


Kamelen med den vippande överläppen som gjorde galoppombyten i varje steg!!

Hade en jättetrevlig helg med massor av shopping, god mat och jättejättetrevligt sällskap!!

Nacka Forumstjärna

Carro & nyvaken Mauritz vid fika på Nacka Forum.

Inga kommentarer: