lördag 1 januari 2011

1/1-11

Nya året började bra med mycket kärlek och nog tusan ska det väl fortsätta så!!

Ensam hemma, har städat undan och har lite tråkigt nu så tänkte lägga ut lite foton på saker som jag tycker om eller är fynd. Att shoppa handlar för mig inte om att köpa dyra märkes grejer utan att hitta något som jag tycker om till ett mycket bra pris, man kan ta smålänningen ur småland men inte småland ur smålänningen!!

Är de inte söta? såta vänner som har trängts på Dex madrass förut nu har de varsin men brevid varandra.

Enkel lampa ifrån Clas Ohlsson, bara sladd och stor glödlampa

Billiga ljussmycken ifrån Hamngatan 12 piffar till det enklaste ljus.

Söta fåglar i fönstret för en spottstyver.

Den här jättefina blomgruppen fick jag av Anna igår. En gammal kakburk ifrån Göta choklad där glaset i locket gått sönder. Jättesnyggt och smart och perfekta gåvan till mig som älskar gamla plåtburkar.

En av årets julklappar ifrån jobbet, snygga glaslyktor ifrån Nybro glas. Fick en underbart mjuk skön grå filt också.

Enklaste julpyntet, ett giftbox-set ifrån Indiska.

Här en plastask med silverkulor på band ifrån Clas Ohlson med ett spetsband om.

Under 30:- ifrån Mormor Hildur.

Jättetuffa muggar med tatoomotiv Hope och Love födelsedagspresent ifrån svärmor och svägerskan.

mmmmm, vad vi ska lyxa med gott bubbel nu!!

Har letat efter såna här, svindyra på webshopar men superbilliga på rea på Clas Ohlson.

Födelsedagspresent ifrån mor & far.

Den är ifrån Lönneberga Slöjd & snickeri

En av de två tomtar som är de enda som fått komma fram i år.

Här är den andra.

Inga kommentarer: