onsdag 24 augusti 2011

Lycka är att va lat

Efter en härlig men tuff massage på jobbet idag, sitter jag nu på Åhléns café ( alltid lugnt och skönt här) och dricker kaffe och skissar och drömmer om hur jag ska inreda MITT rum. Jag får ju ärva Matildas rosa rum när hon flyttar upp i det som var Sandras. Först tänkte jag måla om men ta mig tusan om man inte blir lite glad utav rosa!? Tänk att få ett eget lekrum som vuxen som jag får inreda och använda precis hur jag vill! Jag e allt lite bortskämd jag! Jag har redan bestämt mig för att ha en gästsäng där inne med sänghimmel och massor med kuddar. Dexter och Smulan får flytta in med sina bäddar och sen.... Inser att jag kanske inte får rum med allt jag vill men skam den som ger sig. Fortsättning följer...

Skickat från en Sony Ericsson mobiltelefon

Inga kommentarer: