torsdag 4 augusti 2011

Shopping med Sandra

Har knappt hunnit träffa Sandra i sommar men igår tog vi en mor och dotterdag på stan.
Jag slutade två och hon var ledig.
 Vi plockade ihop varsin sallad på konsum och gick ner till hamnen och hade en picknick.
 Pratade ikapp oss på allt som hänt och bara hade det gott.

 Tog en titt in på Storsjöhyttan och Drejeriet där man ju blir så sugen men priserna inte riktigt passar min plånbok.

 På Hamngatan 12 köpte jag mig jätteläckra grytlappar virkade av mattrasor från Rice.

 Hittade sen jättefina kakburkar på Åhléns den stora är i två våningar.
Åh vad jag blir glad av dessa söta burkar.

 Gladare än så blev Sandra som beslutat sig för att byta mobil. Det blev en värsting LG optimus 3D som var så otrolig så jag var tvungen att fråga killarna i butiken om man kunde ringa på den OCKSÅ? 3Deffekterna är helt otroliga ! Vilket stort åbäke till mobil inget man har i byxfickan.
 Fick då ärva Sandras Experia vet inte om det funkar med en så liten mobil med de här korvfingrarna.

Väl hemma var varken Peo eller jag hungriga och klockan var så pass mycket att jag gjorde goda mackor med hemgjorda köttbullar och bästa Hellmans majo, sallad och parmesanflagor istället för middag. Nog så gott!
Skickat från en Sony Ericsson mobiltelefon

Inga kommentarer: