torsdag 22 september 2011

Smålandsbesök

Igår kom mina kusiner ifrån Hultsfred och käkade middag hos oss. Det var tydligen uppskattat med hemlagat efter att ha ätit pizza i en vecka. De arrenderar jakt uppe i Backe och det är inte utan att det är lite synd om dom, björnarna som var ute på licens är redan skjutna och de har inte sett en enda älg i veckan. Nu tycker jag att det är bättre att de är med som jaktgäster i vårt jaktlag nästa år och kommer och bor hos oss istället. Hur som helst var det hur kul som helst att träffa dom, det är inte varje dag det inte. Sen att jag fick ett löfte om kantareller är ju bara icing på kakan. Nu är det bara två veckor tills jag har en semestervecka och ska åka ner till småland själv. Ska ner på klassträff för niorna som gick ut 81 och fira pappa som fyller 85. Sitter just nu på bussen på väg till jobbet, dag 9 på raken men kl: 14:00 idag tar jag helg!

Skickat från en Sony Ericsson mobiltelefon

Inga kommentarer: