torsdag 1 september 2011

För 23 år sen

Föddes Sandra och det var starten på en massa fantastiska år tillsammans med denna härliga tjej.
 Att mor och dotter som är så tighta som vi är samtidigt kan vara så totalt olika.
 Vi är varandras motsatser i så himla mycket men ändå så löjligt samspelta.
 Sandra jag känner ren och skär lycka över att vara din mamma.
 Älskar dig så mycket!
 Grattis på din dag!
 SOM du ju faktiskt delar med Dexter som också fyller år!
 Så grattis på er dag kanske är mer riktigt!




Liten Sandra som kikar fram ur spjälsängen, alltid lika pigg !!
Åh, min lilla prinsessa som vilar mitt i den värmländska skogen
Liten Dexter som nu blir 12 idag, numera grå om nosen och lite skruttig i kroppen

Hahhaaa!! vi ser ju inte så roade ut någon utav oss...


p.s
Nu är det så här att skivan har pajat i kopiatorn så jag kunde inte scanna in dem och sen hittade jag inga bebisfoton bara så där, så jag tog de jag hittade och plåtade dem med mobilen. Resultatet blev väl inte jättebra men som sagt jag är nog världens lataste bloggare, fotar och skickar mest via mobilen.....


Skickat från en Sony Ericsson mobiltelefon

1 kommentar:

Anonym sa...

Älskar dig mamma! <3