måndag 2 april 2012

En måndag som inte är så illa alls

Efter en ny vaken natt då jag satt i köket och åt tonfiskknäckebröd och drack te och kollade på Greek, på morgonen konstanterades det att det kommit bra nog med snö över natten. Fick sms från Sandra som var på kurs i stan och bjöd in mig på lunch, vi käkade på Viktoria, jättegott och trivsamt tills det kom en massa högljudda norrmän och satte sig brevid. Har köpt silikonskydd och displayskydd och killen i kassan på Kjell och co frågade snorkigt om jag verkligen skulle ha skydd till den GAMLA modellen?! Köpte ett våffeljärn för belgiska våfflor, mannen kommer att få spader för han lär ju tycka att vi redan har ett våffeljärn men det här är ju för belgiska! Äpplen och päron liksom! Hittade också chai latte i Teleogottbutiken!  Nu fika och jämföra inköp. Älskar min Sandra jag!


Skickat från min HTC

Inga kommentarer: