lördag 30 juni 2012

Sommar, semester, Rockabilly

Sitter på gräsmattan och målar för första gången i livet tå och fingernaglar riktigt knallröda. Lika mycket färg på resten av kroppen tror jag. Igår kom kusinen Bosse och plockade upp oss med en Chevroletlimousin, har glömt årtal och Peo är inte i närheten för rådfrågning just nu. Cruisade runt och kollade in alla andra fina gamla amerikanska bilar som är här för Hultsfred Hayride i helgen. Jag var helt fascinerad igår av alla som klädde sig rockabilly igår, det är fan snyggt det! Har inga såna kläder tyvärr men lite rött nagellack snodde jag för morsan. Ska snart ner på köpingen (man säger så här) och kolla in cruisingen sen blir det kanske traktorpulling för att sedan börja förfesta inför kvällen borta på Metropol! P.s Sa jag att det är kanonväder här?!

Skickat från min HTC

Inga kommentarer: