onsdag 30 mars 2011

Dagens shoppingtur med Sandra

Sandra var ledig idag och kom och mötte mig efter jobbet. Så vi käkade jättegoda kycklingburritos och gick sen loss på lite shopping. Köpte nytt smink på Kicks. Kanebo 38' maskara och deras smoothing water make up base,ett läppglans som ska få läpparna att svälla upp lite, vågade mig faktiskt på en röd färg, brukar alltid fega med ngt som knappt syns.Tre små nagellacker åkte med också. Vi fick presenter av butiken jag ett set ifrån Biotherm. Sen gick vi på loppis, hittade inget på den första men på nästa ställe hittade jag små kakformar och en ljusstake. Fika på Thörners och sedan till Mormor Hildurs där Sandra köpte en underbar halsduk i stickat och spets och jag köpte en plåttavla med en tupp på. Nu var jag helt slut så handlade lite saker som min magsjuke man kunde tänkas få äta och behålla. Hem och tog en tupplur och nu sitter jag här och bloggar via mobilen samtidigt som jag äter lite småplock, ska mata hönsen och sen hoppa i lopplådan. Hoppas er dag varit bra också. Mia
Skickat från en Sony Ericsson mobiltelefon

Inga kommentarer: