måndag 14 mars 2011

Ny favoritwebshop

Har hitta en för mig ny webshop Koffert webshop med de mest underbara och ovanliga små saker man kan tänka sig. Inredning,smycken, ljus m.m.
Jag har köpt denna underbara berlock:
självironi är guld
Samt denna kyckling som jag ju bara inte kunde motstå, hade något liknande till Sandra när hon var liten men den var mycket enklare. Detta blir ett bra substitut ifall jag bestämmer mig för att inte ha kycklingar i år, det lutar väl mot det.

Sedan dessa små söta dockor !! Sonny Angels-
"... är en oemotståndlig liten japansk samlardocka för vuxna. Den ger sin ägare kärlek och lycka och verkar "healande" när hon/han kommer hem från en lång dag på jobbet. "
Jag har aldrig lekt med dockor, mina Barbies är i stort sett orörda och sandra kunde ta över dem. men dessa är ju så söta så man går åt, har dock inte köpt någon.



hmmm, vad känner jag för barn som skulle älska en sån här?

Bambu & Olivblomma! Detta massageljus är inga vanligt ljus. De är en varm massageolja som ser ut och ter sig som ett doftljus. Ljuset är ekologiskt och tillverkat av palmolja och sojavax från förnyelsebara källor. Vi erbjuder en mängd äkta, diskreta dofter från ekologiska eteriska oljor och djurvänliga doftoljor. I motsats till många vanliga doftljus där doften oftast bara finns på ytan, har dessa oljor blandats med vaxet och doftar därför hela bränntiden. Tänd veken, låt en pöl samlas på ljuset (tar ca 15 minuter) och doppa fingret. Oljans temperatur är inte alls för varm, även med ljuset tänt, och oljan stannar flytande på fingertoppen. Tänd och släck hur ofta du vill. Massera och njut!  Vill ha!!!

Inga kommentarer: