torsdag 18 december 2014

Julhandel light!

Liftade in med gubben när han skulle till jobbet, Sandra mötte upp inne i stan och vi åt frukost på Törners och kurade vinter tills affärerna öppnade en timme senare.
Jag var ute efter några julklappar, visste vad men de ska ju köpas också.
Samt att hitta kakformar i form av löv och stjärna, köpte 12 gamla kakformar för 50 kronor och hittade den här varma västen också. 
Inte en spegel att uppbringa så Sandra fick ta ett foto istället för att jag skulle få någon uppfattning av hur den satt.
 Fotot bjuder jag på för att ni ska förstå ungefär hur loppisen ser ut däremot så ska vi inte skrämma någon med minen min. 
70 spänn för västen var ju taget.


Orkade bara vara på stan i tre timmar och då ingick det två fikastopp/ryggvila på det.
Lunch köpte jag med mig hem så nu passar jag på att njuta av en sallad när inte mannen är med.

Inga kommentarer: