måndag 29 december 2014

Snart rökfri i ett år...igen

Somnade i ca 5 minuter efter Sherlock Holmes och nu kan jag fasen inte somna igen.
Läste min egen blogg om då jag slutat röka tidigare.
9 februari-isch har jag ju på nytt varit rökfri i ett år och denna gång tror jag verkligen på det, att jag kommer att förbli det.
Vad som är annorlunda...
Vet inte, men det är det.
Slutade cold turkey, inget snus, nikotinplåster, tuggummi eller något.
Att jag har ersatt rökningen med något skvallrar ju 15 extrakilon om men de tar vi itu med så småningom de också.
Det värsta är det där att jag fortfarande faktiskt glömmer bort att jag slutat röka och hinner tänka att gu va gott med en cigg på det här  innan jag besviket inser att det blir inget av med det.
Länken under leder till förra gången men känner så igen mig i allt. 

Inga kommentarer: