måndag 2 februari 2015

Åtminstonde ett projekt kan bockas av

Renhornen hänger äntligen på väggen.
När jag fick dom av mannen var de redan snyggt sågade så det var bara att koka och skrapa dom.
Låta torka...... länge
Bestämma sig för vilken färg hag ville ha, har velat mellan vit och svart, fram och tillbaka mycket beroende på att i mitt huvud har de provats i nästan alla rum.
När jag slutligen bestämde att de skulle hänga i vardagsrummet var svart ett ganska enkelt val.
Hängen limmades fast med tvåkomponents superstål, ville inte skruva och riskera sprickor.
Nu hänger de där på väggen och jag är så nöjd.
Både med resultatet, jag tycker de är skitsnygga
och med just det att det äntligen blev ett resultat, jag blev faktiskt klar med ett av mina projekt.
Dessutom är jag redan på gång med nästa,
Silver-koskallen!

Inga kommentarer: