måndag 25 juli 2011

Loppis i Mo

Var på loppis i Mo,s hembygdsgård idag
och hittade mig ett vitt virkat överkast som jag ska ha i gästsängen,
en jättestor spillkumm, en vinröd hängmatta som man kan få rum två stycken i,
en spritt ny fördelardosa för usbportar som blir perfekt till lilla bärbara datorn för bara 5 kr,
en jättesöt Nassekudde till Sandra samt en sopbil till Simon som fyller år idag/igår/i morgon?
det har vi missat totalt när vi varit ute på resa.
Gick in en sväng till med Joel sen när vi mötte honom och Tomas ute på parkeringen när vi skulle åka till dom och bju in oss själva på fika.Peo & Tomas stog kvar utanför och pratade.
Joel köpte sig en tvspelsgrej och fick ett stort självlysande skelett av en av de som hade bord.
Det var större än honom!
Sen fika hos Jonssons som ville bjuda på middag men det får bli i morgon då vi måste ta itu med uppackning och gräsklippning och jag ska provligga min hängmatta och beundra mina höns och goa katt som jag inte sett på 1,5 vecka.
Kycklingarna har vuxit sig löjligt stora och vill ut i solen!
Skickat från en Sony Ericsson mobiltelefon

Inga kommentarer: