tisdag 26 juli 2011

Skickad i säng!

Inte sen jag var barn har jag blivit skickad i säng förrän nu.
Är sliten i kroppen som tusan och tydligen syns det för nu fick inte jag va med längre.
Peo håller på med vardagsrummet och tror att jag ska kunna ligga här med gott samvete!
Icke sa Nicke!
Har skruvat bort sänglampan och tygskyddet över sängen och tänkte sätta in nya stora sänggaveln men mätte jag?!
Näää inte då så gaveln var för hög då jag har en hylla över sängen och när jag kollar på alla böcker och allsköns bråte så gick luften ur.
Plockade undan gaveln och skruvade fast sänglampan igen.
Allt i smyg så inte Peo blir lessen på mig.
Nu ligger jag här och tittar på boken jag fick av brorsan Conny i Falkenberg. Både han och Linda hade läst den och tyckte den var så kul. Så Mia kom igen nu det är ok! Att bara va lat fast man inte är det samtidigt.

Skickat från en Sony Ericsson mobiltelefon

Inga kommentarer: