fredag 22 juli 2011

Värmland

Vi insåg att resan hem till jämtland ifrån västkusten skulle bli väldigt lång och inte rolig alls att ta i ett sträck så vi började fundera på att stanna i värmland över natten, men vart? vart tar de emot hundar och till ett bra pris?

Så jag sms.ade frågan till 118100 (mitt jobb) och fick snabbt svar och förslag på några vandrarhem, jag ringde Brattfors herrgård och bokade ett rum, det spelade ingen roll när vi kom för de bodde på gården. Så vi släntrade vidare upp genom landet. Stannade och köpte lakan och badlakan lite frukost till i morgon och jag lyckades glömma mitt visakort på coop, som tur var fanns det kvar där när jag svettig kom tillbaka.


Vårt rum!! ett eget hus, en lägenhet på 3 rum och kök, dusch och toalett
och detta fantastiska loft som Dexter älskar att skrota runt på hela kvällen, smyga på folk nedanför och se till att kossorna sköter sig i hagen
Vi fixade till en liten kräftskiva här på vårt loft, med medtagna havskräftor ifrån Falkenberg, revben och goda ostar. Så här ska man fira sista resekvällen!
Skickat från en Sony Ericsson mobiltelefon

Inga kommentarer: