torsdag 5 januari 2012

Att surfa valpar!

Så söta så man storknar.
Men vad mycket unghundsomplaceringar det ligger ute på Blocket.
Vad sorgligt det är. En liten familjemedlem som åker ut.
Insåg de först nu hur jobbigt det är att ha en valp som ska ut hela tiden för att bli rumsren, som kräver uppmärksamhet, tuggar på finskorna och är rätt jobbiga.
Inte bara så där ursöt och mysig och att man kan stoppa undan den när man inte har tid.
Det är ju som att ha småbarn.
Hoppas dessa hundar får bra nya hem där de får stanna och inte blir flyttarunthundar...
Min nästa hund blir iaf en omplacering, skulle vilja ha en redan nu som älskade Dexter kunde visa hur saker och ting går till.
Men måste krya på mig själv först.
Så jag fortsätter surfa på söta underbara valpar OCH omplaceringar!

Skickat från en Sony Ericsson mobiltelefon

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag förstår ju också att man kan upptäcka allergi hos en familjemedlem och får ändrade familjeförhållanden, men kolla hur många annonser det är med bara omplaceringar. Alla dessa söta valpar finns nu till salu på Blocket. Men kanske tänka sig för både en och två gånger först. Jag har en man som gör det åt mig. Mia