fredag 24 september 2010

Höst !!

Det är bara 4 grader ute och ösregnar, vill inte ens släppa ut hönsen idag.
Sprang ut till brevlådan för att hämta posten, kan tänka mig vilken syn det var,men vad gör man inte för att roa och oroa byborna !!
Blev jätteglad , hade fått hem min rostiga ros som jag köpt på Tradera.

 Tänk att det är sån skillnad på frakttid, betalade denna igår f.m, har väntat på ett annat paket  som ska levereras med DB Schenker det blev inlämnat till dem 16/9 och har inte kommit ännu.
DHL är lite snabbare men jag föredrar ändå gamla posten.

Hittade mig en lykta på Ica Maxi igår, den är gjord av korg och har ett glasrör i mitten, perfekt att ha på farstubron .



Ser att det är dags att klippa ner humlen. När jag ändå var ute på bron passade jag på att ta kort på :

 Nej, nu ska jag fixa till mig, har bjudit in Ingrid i Mo på fika och hon är väl här när som helst.


Inga kommentarer: