fredag 17 september 2010

TGIF

Kallt och regnigt idag också, skrattar då jag ser nya Range Rovern på gården- den var ju... snygg ... eller inte. gubben var helt lycklig igår då han också köpt sig någon värstingmotor  B36 som ska hämtas ikväll.
http://www.youtube.com/watch?v=chlIX8DRWAg en sån här...

Fick MMS ifrån Nicka igår med en massa kantareller på fotot, skickade svar att fy fabian va fuskigt, svaret jag fick var - de är ju till dig ! vem skulle jag annars skicka kantareller till...!!! bästa kusinen/söstra mi som finns!

Saknar min favoritblogg Koola Viola som försvunnit spårlöst, enda blogg jag hade som autostart på mitt jobb, som jag läste högt ur via Skype för Sandra när hon var i England och jobbade på kennel och hade det tufft, vi skrattade båda så vi grät.

Får ingenting gjort, ser klockan och dagarna gå och är liksom inte riktigt med.
skriver en massa listor på att göra saker, och inser sen att det är jäkligt korkat för jag blir ju bara låg när jag inte får dem gjorda.
Att ha värk är som ett heltidsjobb, jag fungerar för det mesta som "vanligt folk" biter ihop och gillar läget, ingen människa eller jag själv heller för den delen tjänar ju på att jag går och gnäller. Men sen nånstans på vägen tar det stopp och det finns inte mer att ta av, slut på skrattet och jag blir grå... bara finns men är inte..
neeeeee kaffe och hönsutsläpp så ser nog saker bättre ut sen..

Inga kommentarer: