tisdag 14 september 2010

inget IKEA i morgon !

Skulle ju åkt till IKEA/Birsta city i Sundsvall med sån här bussresa i morgon, men så ringde de idag och sa att det var inställt för att det var för få bokade. Jag som var så på.... trött på värk och sjukdom nu och såg verkligen fram emot en dag med Sandra och göra något kul. Ringde Sandra på hennes jobb och kollade upp hur hennes nästa vecka såg ut och bokade sedan in en ny resa på tisdag, de skulle bara våga ställa in den också.

Har inte fått mycket gjort idag, lasange till middag känns som det enda jag åstadkommit. Fick hem nya badrumsskåpen idag så Sandra,Matilda och Oscar skruvade ihop dem, skitskoj att Sandra började och valde det största för att den kartongen låg först, Matilda som kom efter fick ett  mindre och när Oscar öppnade sin kartong var det skåpet klart, bara att sätta in hyllorna , en hel del muttrande på Sandra då.

Peo har varit och köpt sig en Range Rover till, mest att ta reservdelar från till de andra två han redan har. Sen tjatar han om en stor jäkla väghyvel han sett på Blocket men där går min sambotoleransgräns... blir ingen väghyvel på Åsen...

Åh vad jag vill åka ner till Stockholm och Cirkus och se We will rock you !!
undrar om jag kan önska mig det i födelsedagspresent?!

choklad från Lagerhaus

Inga kommentarer: