onsdag 22 september 2010

Mammons tempel i Sundsvall

Var till IKEA och Birsta centrum tillsammans med Sandra igår. Åkte en shoppingresa, 200:- t/r är taget, då ingår frukost på IKEA, fika på Birsta samt lunch på IKEA om man har IKEAfamilykort. Hela bussen var full med äldre damer som pratade oavbrutet, högt och om ingenting. Men trängas och tacklas kan de, jag sa det till Sandra att skjut mig om jag blir sån där och det såg hon inte som något helst problem.. hmm !

Köpte nya stora kuddar till soffan, sängkläder, ljus, kaffekoppar och nya hängare till badrummet, blir snyggt med de nya badrumsskåpen.

IKEA PS MASKROS

Tycker jag var så häftig !!  men inte riktigt där ännu. Har redan en knasig lampa i vardagsrummet som jag inte är trött på ännu.




Köpte däremot två stycken Karlstad soffkuddar, ska bli fler om jag gillar dem

Skickade våra IKEAvaror med frakt med DHL så jag får dem inte förrän på fredag.

Sedan var det dags för Birsta centrum
käkade jättegod lunch, kycklingfilé med tsatziki mumma...

Lagerhaus är en av mina favoritaffärer som vi tyvärr inte har i Östersund,
full med knasiga roliga saker som man blir glad över. Där köpte jag :


söt presentpåse till Matilda som ju fyller år i morgon.

Säger allt !!

Så söt !

Alldeles, alldeles underbart !!

Inte helt politiskt korrekt i dessa dagar, men kunde inte låta bli.

Den rosa tofflan, att hålla mig varm om fötterna på nätterna lindrar kramper i benen lite.
Hello Kitty´n hade jag sen innan. *fniss* det är sockerplastsula på dem...

På Village hittade jag denna burk till tvättmedel.

sammanfattning: inte köpt något vettigt alls utan bara haft kul och köpt knasgrejor, precis som det ska va !!

Inga kommentarer: