onsdag 22 september 2010

Vardag !

Livet är inte enkelt och jag måste erkänna att jag undviker personer som gör allt så svårt och vältrar sig i elände. Tror inte jag är naiv, har gått på nog med smällar för att veta hur jävligt det är men varför, varför låta varje vardag fyllas av det ?! Jag försöker så gott jag kan att göra varje dag till något bra, göra helg av vardagen och skämma bort mig själv och min man med små enkla saker.Har haft en tendens att se allt i svart eller vitt förr, ja eller nej, för eller emot... sen blev det mer och mer gråtoner som tog över...nu har jag valt att föredra rosa och rött vackert blått och grönt. Mitt liv består av färger och jag vill inte solkas ner av andras grå och beige.. energitjuvar göre sig icke besvär. kan man sätta en skylt på dörren tro ?!


Inga kommentarer: