lördag 18 februari 2012

Åååh! Besviken!

Jaha då var jag duktig i affären igår då och köpte inget godis med mig hem.
Nu då, så har jag gått bärsärk i jakt på något gott.
Här är summa kardemumma av insamlat byte: pepparkaksdumlekola, polkagrisskumtomtar, några fyllda chokladbitar från nån mässa eller nått samt en stor ask choklad jag fick av Peo en helg.
Om vi säger så här det finns ju en orsak till att julgodiset är kvar, det var ju inte ens gott från början och pralinerna i chokladasken föråt jag mig på då jag fick den .
Så..... Näää, inte ens jag äter godis jag inte tycker om bara för att jag har sockercravings!
Får klyva ved eller något.
Lite bra är väl det och det känns bra att jag kan svära åt ciggpaketet som gubben lämnat kvar på bänken men inte röra det. Det här blev nog ett konstigt inlägg, men är lite abstinensig...
Peo hävdar att jag fått tourettes!!    


Skickat från en Sony Ericsson mobiltelefon

Inga kommentarer: