tisdag 7 februari 2012

taking a trip down memory lane...

Jag och min Bonnie i slutet på 90-talet, Ekerö
På fest nere i Falkenberg-98, åkte hoj ner från Stockholm.
 Kolla hjälmfrillan!!


Sandra och jag pimplar på Alsensjön vid Trångsviken, bodde då i Karlstad

En ung fin Dexter på gården vid huset i Olofsbo, Falkenberg då vi bodde där, början på 2000talet.
Jag gillade glass lika mycket som liten och fortfarande knyter jag tårna när jag äter något sött och gott.
Hökörning på Falkenstorp, Ekerö då brorsan och Stina bodde där. Vet inte vilket år men 30+ är jag iaf.
Åh, vad lessen jag blev över att detta fotot gått sönder!
Det är jag som får gålektioner av mina storebröder hemma på Lindvägen i Hultsfred.
Jag och min cocker Robban nere vid havet vid Falkenberg -01
Sandra och hennes pappa i Karlstad
Sandra och hennes Nicke i Falkenberg.
Sandra och hennes kusin Sofia på en bänk, gågatan i Hultsfred, vet att jag var hemma på festival men minns inte vilket år.
Soffmys i huset på Sånga Säby, Ekerö.
Sandra med nallen som snarkade, jag och Robban.
En liten tandlös Sandra på skolfoto ifrån lågstadiet i Stockholm.
Det går inte fort att städa när man hittar en massa sånt här inte.
Ber om ursäkt för fotokvalitén, har ingen scanner utan fotade dem, en del var ju tyvärr trasiga men lika kära ändå.

Inga kommentarer: