onsdag 22 februari 2012

Ok är det så här vi ska ha det?

Ok är det så här vi ska ha det kroppaskrälle? Då ska jag ge tillbaks med det tunga artilleriet nu. Idag börjar jag med Aloe Verakur! 3 shots om dagen med start ikväll. Har laddat upp som synes. Var till läkaren på återbesök idag på förmiddagen. Blev halvtidssjukskriven en månad till. Det snöade som tusan när jag gick dit och därifrån så döm om min förvåning när solen strålade då jag slutade jobbet klockan ett. Hade en date med Lena på eftermiddagen så jag hoppade in och köpte härlig sushi till lunch till oss och sen åkte vi ut hit till landet hem till mig. Jag lovar att det hade kommit tre dm snö här hemma så det var bra nog slirit nu när solen jag på. Har haft så kul och hunnit prata en massa bra med Lena så nu känner jag mig stark igen. Ska ut och stänga dörren till hönshuset nu, ja de har också fått lite sol och sen blir det att göra spagetti och köttfärssås till mannen.
Skickat från en Sony Ericsson mobiltelefon

Inga kommentarer: