lördag 25 februari 2012

Lördagen i bilder


Sitter och klurar på om man skulle göra nån sorts snöbollskanon och pricka tanterna som promenerar så tantkorrekt förbi härute på vägen!!??
För mig i min snögrotta ser de ta mig tusan inte.
Living la vida loca!!  eller vajld änd kräääjsszy som gubben o ja säger!!

Mulet på morgonen då Peo åkte till jobbet men runt 10 så strålade solen.
Blåste dock ganska bra när jag var ut och hämtade tidningen så det var inte bara att gå ut och sätta sig och sola. Men skam den som ger sig inte tänkte jag sitta inne i finvädret inte så jag grävde ner mig en meter i snön och fick lä. Hur skönt som helst men jobbigt att skotta så mycket snö, kan inte ens använda högerarmen nu ikväll. Blir piller och linement men det är det värt!
Letade efter fårskinnsfällen i lagårn men hittade istället en gammal resväska med plåtburkar.
Lycka är att ha en egen loppis! Vinst varje gång liksom!
Nu mätt och trött. Krypa ihop på soffan till någon film. Nej ingen melodifestival på Åsen! Hur kommer det sig att helt plötsligt säger hela sverige unisont mello?


Skickat från en Sony Ericsson mobiltelefon

Inga kommentarer: