tisdag 20 mars 2012

Att fönstershoppa med Sandra igår.....

Sandra mötte uppe efter jobbet så vi käkade lunch ihop på Viktoria vid gågatan.

Ett par "måsteha" dojjor i regn och rusk! snyggast ever!

De här känns ju som mina de också !!

sött porslin på Åhlens

vore något att duka med!

jepp, give me!!

dessa också rätt ner i korgen vid lön

men va f-n, hur mycket snygga burkar har de ?

nu börjar jag bli sur nästan, det blir dyrt det här!

när man har en förkärlek för höns och tuppar så är påsk lite av en högtid att hitta söta, fina såna men det var klent på stan tycker jag. Iaf med såna som föll mig i smakaen men dessa var fina, ge mig! allihopa!

Jättebarbapappa med fru fick Sandra att utstöta små konstiga cravingsljud. Hon hittade dessutom en rund trasmatta på Åhlens barnavdelning som hon vill ha hemma hos sig, mycket färger ska det va där!

fina fisen! tack för en fin dag, vi får väl göra om det när lönen väl har kommit!

Inga kommentarer: