fredag 16 mars 2012

Världens härligaste, knasigaste tjejer!

Plankat från Facebook:
 Bara för att mamma inte förstår hur dum hon är:
Av Johanna Martina Linnéa Karlsson

*Johanna karlsson säger: hanna har feber :( o ont i luftsystemet
 
*Annicka karlsson säger: nääää, stackars mammas fislisa
 
*Johanna karlsson säger: mmm :( får nog sjukskriva mig imorgonbitti

*Annicka karlsson säger: okej... halva styrkan är hemma hos oss

*Johanna karlsson säger; jag va den enda som inte fått influensan... fick jag för de

*Annicka karlsson säger: haha, ät glass.. det hjälper hjälper mot feber.. isglasss

*Johanna karlsson säger; har ingen glass

*Annicka karlsson säger; köp i morn

*Johanna karlsson säger: Dessutom! Hör och häpna!! Så fick hanna mens på köpet så det är RIKTIGT fruktansvärt jävla synd om mig

*Annicka karlsson säger: haha mmmmm tycker mamma också

*Johanna karlsson säger; gör du ju inte jag ser att du skriver ironistiskt :(

*Annicka karlsson säger; nääää, inte alls

*Johanna karlsson säger; johoda sympati som en älg

*Johanna karlsson säger; HÖR du inte hur synd det är om mig?! varför får inte du vara hemma för vård av barn för?

*Annicka karlsson säger; , nu är du dum.. kom ska jag köpa glass i morn.... barn över 12 förväntas klara sig själv

*Johanna karlsson säger; förväntas är ett väldigt starkt ord mamma...

*Annicka karlsson säger; haha..mmm, specielt om man heter johanna och har feber

*Annicka karlsson säger; tyckye du va jävligt kaxig igår.. vart tog hon vägen

*Johanna karlsson säger; vafan vilket påhopp!

I den här anteckningen: Annika Karlsson
den 15 mars 2011 kl. 01:52 · Gilla

Annika Karlsson
Hahaha, puss mammas hjärta!!! Älskar dig också;)))
den 15 mars 2011 · Gilla

Johanna Martina Linnéa Karlsson
ja det är ju tydligt det!

Till historien hör, tycker jag... Att Johanna är född -89, men våra småfisar kommer de alltid att va!

Skickat från en Sony Ericsson mobiltelefon

Inga kommentarer: