fredag 2 mars 2012

Från årets bokrea

Sånt här gillar jag att sitta och bläddra i på resa och sen bara spontanstanna någonstans.
Mus-Olles, där har jag inte vatt sen jag var barn och vi var upp till stugan i Trångsviken. Dags i sommar igen kanske?!
Aldrig hört talas om att det finns! Vi var däremot på James Bondmuseet i England!!
Min förra arbetsplats- älskade Jamtli!! Nu kommer 70-talet dit i sommar med en 5 myror är mer än 4 elefanterpark. Besök!
Den skulle vi kolla på förra sommaren med mamma & pappa, då det inte finns ekar här uppe ville ja ju va lite smålandsmallig då och visa titta vad vi har!! (Samma med enar, de här uppe är larviga små markkrypare!) MEN.... det regnade som bara den, alltså det öste ner så vi stannade på parkeringen brevid och sa att nääää , vi åker och fikar istället och så blev det Frödinge och ostkaka!!
Lite bissart men det är väl så det är är, jag har varit vid Jim Morrissons gravsten i Paris !?
 bara för att!! alla andra som tågluffade gjorde det, ja jisses!

Inga kommentarer: