söndag 18 mars 2012

En söndag på det

Har man glömt köpa bröd får man äta våfflor till frukost, ooooh, vad synd det var om oss då!!
Skidtävlingar i Palleråsen
Knäpphund, han måste sitta med huvudet utanför rutan!!
Grillning med Peo, Stefan, Terese och Andreas
Lägg till bildtext
Jag lovar det är några mycket, mycket trötta, kalla och nyvakna myror på det dåliga mobilfotot
Trött, ont men Peo lurade ut mig i solen och det är jag honom evigt tacksam för.
Var och hejade fram barn och vuxna i byn som åkte Pallerloppet. Fika, gofikabröd och grillad korv.
Där mötte vi Stefan och Therese och bestämde att vi skulle åka ner på sjön och grilla.
Jag kan inte köra skoter själv när jag är sån här i kroppen utan åkte bakom Peo och Dexter åkte i pulkan.undrar hur många gånger till man kan ge sig ut i år innan snön ger upp.
Nu har jag däckat på soffan överväger starkt att skicka gubben till pizzerian för att fixa middag, sedan bara duscha och hoppa i lopplådan. Ska upp 5.15 i morgon och iväg och jobba. En härlig dag!

Skickat från en Sony Ericsson mobiltelefon

Inga kommentarer: