lördag 10 mars 2012

Att slå ihjäl en lördag och en budget!

Åkte från Östersund 7.30 framme i Birsta Sundsvall strax före 10
Planen var att skicka detta till Peo i auktionen "klart vi ska ha en hund till" men det blev aldrig skickat.
Rena hotellfrukosten för 29:-/person
hahhaaaa! det skulle mätas och antecknas,
 ja, hon har då inte fått det ifrån mig, men jag passade på att ta kort på storrumpan jag .
ny serie i glas, ja vad säger man? glasporslin? som Sandra föll för direkt.
Hela texten på pingvinskylten löd
- Våren kommer, solbrillor på!
Men vi var inte tusan att få med allt!
regn kändes lite ovant!
Nu lämnar vi Birsta city i Sundsvall efter en dag med shopping!
Vi har båda köpt överkast, jag grått och Sandra....rosa!
Sen lite gröna saker och lampor till vardagsrummet, har bestämt att det ska vara min våraccentfärg. Sandra var ikeaduktig och gjorde anteckningar och grejer. Jag var duktigast på ljudeffekter.
Efter en Ikeafrukost modell hotellfrukost för 29:- har vi aldrig hunnit bli riktigt hungriga.
MEN vi träffade Marie och hennes familj och fikade med dom. Vi har inte träffats på....?... Ja sen före år 2000 nån gång, men det kändes som igår ungefär eller iaf för för en månad sen. Riktigt, riktigt roligt!
Nu har vi varsin lördagsgodispåse med på bussen istället för lunch och lämnar ett regnigt Sundsvall, konstigt med regn, hemma snöar det säkert då istället, man kände verkligen idag hur mycket varmare det är här ute vid kusten.

Skickat från en Sony Ericsson mobiltelefon

Inga kommentarer: