fredag 9 mars 2012

Jorusåattsåäreseru

Ok, så här var det ,vurpade igår på väg ut till bilen när vi skulle iväg på festligheter. En riktig air 360' och jag ljuger om jag säger att jag studsade upp direkt för jag kollade att mobilen var hel i lilla handväskan först. Men sen så.... jaaa, det gick bra, vi ska ha kul ikväll! ge mig bara mera sprit!! Idag, IDAG är en annan femma! Når inte runt att kolla men jag lovar att hela häcken är blåsvart. Tur den är stoppad iaf. Att sen hunden min, Lassie på OCD, kör upp mig prick 9.45 varje dag känns ju sådär idag. Låt tanten ligga idag för ikväll kommer båda tjejerna hem och i morgon ska vi till IKEA i Birsta, Sundsvall.
Kärlek är iaf när mannen min på restaurangen igår sitter och äter dyra maten, tittar upp och säger- jaha, då har du förstört det här också för mig! Jag- vaa? han- ja, du gör ju så himla mycket godare mat hemma! Jag- haha, tack du e snäll du men JAG tycker det är kul att äta ute ibland. han- ja, men är det inte MIN födelsedag vi firar?!
Skickat från en Sony Ericsson mobiltelefon

Inga kommentarer: